Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа156-има ли подгрев на антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И при 147 е същата боза ,масово няма подгрев на антифриза , а е толкова полезна екстра!!, и не виждам логика колите от Италия да нямат,едва ли става -30 , ама кола без подгрев и на 0 градуса ще загрява 5 километра , докато с подгрев си дигнал стрелката първите няколко минутки.....,а трябва да е фабрично
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #17
      то пък като го имаш да не мислиш че е голяма файдата,да кажем че загрява с 10-15 % по бързо но за сметка на това нали се сещаш за каква консумация става на въпрос 3 свещи по 200 вата според мен ако я караш на къси разстояния ,по добре не го пускай,а и да ти кажа че това нещо го пуска компа и ако ти е слаб акумулатора или не ти зарежда достатъчно генератора ,няма да се пусне,аз мислех да си прекарвам ключ и да си го пускам когато аз искам,но така и не ми остана време
      Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
      Алфа 145 1,9 JTD - настояща

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
        то пък като го имаш да не мислиш че е голяма файдата,да кажем че загрява с 10-15 % по бързо но за сметка на това нали се сещаш за каква консумация става на въпрос 3 свещи по 200 вата според мен ако я караш на къси разстояния ,по добре не го пускай,а и да ти кажа че това нещо го пуска компа и ако ти е слаб акумулатора или не ти зарежда достатъчно генератора ,няма да се пусне,аз мислех да си прекарвам ключ и да си го пускам когато аз искам,но така и не ми остана време
        Предполагам че щом го имаш - то нямаш база за сравнение с постоянна употреба на дизел без подгрев, трябва ли да описваме и другите предимства/недостатъци.....Разхода на гориво докато загрее!!!
        Смятам че файдата е основно за по-къси разстояния...
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
          Предполагам че щом го имаш - то нямаш база за сравнение с постоянна употреба на дизел без подгрев, трябва ли да описваме и другите предимства/недостатъци.....Разхода на гориво докато загрее!!!
          Смятам че файдата е основно за по-къси разстояния...
          напротив имам преки наблюдения ,не искам да изпадам в подробности за сервизите ,и то реномирани,които имали легален софтуер а 3 часа и те не могат да разберат как се пуска,добре че има запознати колеги във форума че ми казаха
          Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
          Алфа 145 1,9 JTD - настояща

          Comment


          • #20
            Според E-Learn колите с еднозоновия климатроник имат (опция е) подгряване на антифриза и се управлява от отделен модул (който е във връзка с ЕКУ-то). Докато с двузоновия - имат подгревател за въздуха в купето и се управлява от централата на климатроника
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Колеги може ли някои да сподели този подгрев на антифриза към акумулатора ли се включва , защото аз имам изкарано на броянята под десния халоген една букса която отива в подгрева и наи вероятно е за 220вола ..
              Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
              Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
                Колеги може ли някои да сподели този подгрев на антифриза към акумулатора ли се включва , защото аз имам изкарано на броянята под десния халоген една букса която отива в подгрева и наи вероятно е за 220вола ..
                Е те това е върха. За да направиш подгрев колата трябва да работи
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
                  Колеги може ли някои да сподели този подгрев на антифриза към акумулатора ли се включва , защото аз имам изкарано на броянята под десния халоген една букса която отива в подгрева и наи вероятно е за 220вола ..
                  От къде е купувана колата?
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Е те това е върха. За да направиш подгрев колата трябва да работи
                  Не е задължително.Има подгреви за допълнително монтиране, които се включват в ел.мрежата.

                  Заводски се влагат три типа подгрявания.
                  1.Печка.
                  2.Подгревни свещи на антифриза.
                  3.Нагреватели, тип реотан за въздуха.
                  Съществуват и комбинации между горните.
                  Всички се управляват от модула на климата.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    От къде е купувана колата?


                    Не е задължително.Има подгреви за допълнително монтиране, които се включват в ел.мрежата.

                    Заводски се влагат три типа подгрявания.
                    1.Печка.
                    2.Подгревни свещи на антифриза.
                    3.Нагреватели, тип реотан за въздуха.
                    Съществуват и комбинации между горните.
                    Всички се управляват от модула на климата.
                    2. не е от климатика - самостоятелен модул и има връзка с ЕКУ-то на колата
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Под управляват нямам предвид директно,просто се включват през модула на климатика,иначе си имат отделен управляващ модул.Той получава сигнал от ЕКУ-то за оборотите на двигателя.
                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/a...9&d=1322078814
                      Това е при подгревните свещи.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        Под управляват нямам предвид директно,просто се включват през модула на климатика,иначе си имат отделен управляващ модул.Той получава сигнал от ЕКУ-то за оборотите на двигателя.
                        http://www.clubalfaromeo.com/forum/a...9&d=1322078814
                        Това е при подгревните свещи.
                        Пак не е така - точка 2. си има собствен датчик на температура и не се управлява изобщо от климатика. Включва се при температура на антифриза <20 градуса и.т.н.
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Колата е от Швейцария , и наистина модула е сякаш за включване в ел. мрежата, което ми е малко смотано щот ако нямаш гараж не играеш , а ако е в гараж ще е на доста по-топло място :Д... , после ще кача снимки
                          Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                          Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
                            Колата е от Швейцария , и наистина модула е сякаш за включване в ел. мрежата, което ми е малко смотано щот ако нямаш гараж не играеш , а ако е в гараж ще е на доста по-топло място :Д... , после ще кача снимки
                            Давай, стана интересно. Защото подгряване без циркулация??? Огледай дали няма още нещо към системата
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Сега го загледах по обстоино , въпросният модул(джаджа) е монтирано на дебелия маркуч дето връща антифриза и от самото него тръгва кабел които е изведен под десния халоген като контакт . Ето какво успях да заснема пред блока ...
                              Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                              Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                              Comment


                              • #30
                                Това може да е помпа с нагревател. Но ако е на долния маркуч как ще прави циркулацията като термостатът е затворил при студено. Май трябва да има още нещо. Или това на третата снимка е тънък маркуч
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X